bradis

www.bradis.7olm.org

المواضيع الأخيرة

» اسئله انجليزى للصف الثانى الاعدادى
الإثنين يوليو 06, 2009 4:26 am من طرف The best sara

» لو خايف متدخلش
الإثنين يوليو 06, 2009 4:24 am من طرف The best sara

» الى جميع الاعضاء
الأربعاء يونيو 24, 2009 8:34 pm من طرف The best sara

» قصة كفاح شعب مصر بين السؤال والجواب
الأربعاء يونيو 24, 2009 8:29 pm من طرف The best sara

» الفصول10،11 من قصة كفاح شعب مصر
الأربعاء يونيو 24, 2009 8:24 pm من طرف The best sara

» ملخص درس المرور وادابه للصف الخامس الابتدائى
الأربعاء يونيو 24, 2009 8:22 pm من طرف The best sara

» دعاء اول يوم رمضان
الأربعاء يونيو 24, 2009 8:12 pm من طرف The best sara

» يالا خش والعب بسرعه
الأربعاء يونيو 24, 2009 8:11 pm من طرف The best sara

» ((( من يستحق هذه الالقاب بأمانه أنتظر إجابة كل الأعضاء )))
الثلاثاء يونيو 23, 2009 9:25 pm من طرف The best sara


    الى جميع الاعضاء

    شاطر
    avatar
    Admin
    Admin

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 334
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 544
    السٌّمعَة : 5
    تاريخ التسجيل : 03/04/2009
    الموقع : مصر
    العمل/الترفيه : student
    المزاج : nice

    m1 الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  Admin في الجمعة أبريل 17, 2009 11:56 am

    كل واحد عنده مشكله
    ومش عارف يحلها
    يكتبها هنا فى هذا القسم
    واحنا اكيد هنحلها مع بعض

    شكرا لمشاركتكم فى المنتدى
    avatar
    احمد هيرماس

    ذكر العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 187
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 216
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009
    الموقع : امبابة
    العمل/الترفيه : طالب/مهندس كمبيوتر
    المزاج : بحب

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  احمد هيرماس في السبت أبريل 18, 2009 12:53 pm

    ----------------------------------------------------------

    طب لو كانت مشكلة عاطفية اكتبها ؟
    avatar
    Admin
    Admin

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 334
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 544
    السٌّمعَة : 5
    تاريخ التسجيل : 03/04/2009
    الموقع : مصر
    العمل/الترفيه : student
    المزاج : nice

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  Admin في السبت أبريل 18, 2009 1:36 pm

    عادى اكتبها بردوا واحنا هنحلهالك

    نحن نحل كل شىء
    هههههههههههههههههههههه
    avatar
    do3do3 cheetos

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 15/06/1995
    عدد المساهمات : 260
    الابراج : الجوزاء
    الخنزير
    نقاط : 284
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 18/04/2009
    المزاج : عال

    m1 انا عندى مشكله عايزه حد يساعدنى فيها

    مُساهمة  do3do3 cheetos في الأحد أبريل 19, 2009 4:44 am

    انا ليه تلت اصحاب بحبهم اكتر من نفسى بس فى اتنين منهم بيحبوا بعض وبيكرهوا التلته المشكله انهم عايزين اكرها زيهم بس انا مش قادره اعمل كده وبيشرطوا عليه لو متخلتش عنها مش هيعرفونى تانى وانا مش مش عايزه اخسرهم ولا عايزه اخسر التالته
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 المشاكل اللى بدايقنا

    مُساهمة  The best sara في الأحد أبريل 19, 2009 5:46 pm

    لا يا دعاء متفتريش علي صحبتك التالته اللى هما الاتنين مخصمانها هى معملتلكيش حاجه علشان تخصميهاممكن تكون عملتلهم هما لكن هى معملتلكيش حاجه علشان تخصميها وخلى عندك راي وشخصيه مش معنى ان هما قالولك كده خلاص تسمعى كلامهم ما هو ممكن ان هما الاتنين دول وحشين وهى اللى حلوة او ممكن هما الاتنين فهمينها غلط ولو اجبروكى ان انتى تخصميها قوليلهم ايه السبب ف كدة ولو فعلا هى عملت حاجه ةمش حلوة خلاص تسيبيها لكن لو معملتش حاجه هتخصميها ليه والاحسن تقعده انته التلاته تتصالحوامع الرابعه وتكونوا كلكم صحاب ف بعض ومتتخلوش عن بعض بسهوله دى ولاسباب هايفه
    avatar
    do3do3 cheetos

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 15/06/1995
    عدد المساهمات : 260
    الابراج : الجوزاء
    الخنزير
    نقاط : 284
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 18/04/2009
    المزاج : عال

    m1 الحمد لله الغلط جه من عندها

    مُساهمة  do3do3 cheetos في الأحد أبريل 19, 2009 6:08 pm

    هى دلوقتى زعلتنى يا ساره اعمل ايه
    avatar
    احمد هيرماس

    ذكر العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 187
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 216
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009
    الموقع : امبابة
    العمل/الترفيه : طالب/مهندس كمبيوتر
    المزاج : بحب

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  احمد هيرماس في الإثنين أبريل 20, 2009 7:41 am

    انا بقا فى وحدة بحبها اصغر منى بيومين ومعرفش اذا كانت بتحبنى ولا لا
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 حل للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الإثنين أبريل 20, 2009 12:50 pm

    شوف من تصرفاتها لو تصرفاتها كويسه معاك يبقي اكيد بتحبك لكن لو تصرفاتها مش كويسه معاك هبقي هى مش بةتحبك شوف من تصرفاتها معاك
    avatar
    do3do3 cheetos

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 15/06/1995
    عدد المساهمات : 260
    الابراج : الجوزاء
    الخنزير
    نقاط : 284
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 18/04/2009
    المزاج : عال

    m1 مش بس من التصرفات

    مُساهمة  do3do3 cheetos في الإثنين أبريل 20, 2009 12:59 pm

    Cool هى ممكن تكون فاهمه انك مش بتحبها وهى بس الى بتحبك فممكن تكزن خايفه تصرحاك لاتكسفها وتقلها انتى زى اختى ولا ده انت حاول تلمح بطريقه مش مباشره
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 حل للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الإثنين أبريل 20, 2009 1:03 pm

    صح كلامك يا دعاء بس اكيد هى شايفه تصرفاته معاها وهى مفرود تعرف ان هو بيحبها ولا لا من تصرفاته معاها
    avatar
    do3do3 cheetos

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 15/06/1995
    عدد المساهمات : 260
    الابراج : الجوزاء
    الخنزير
    نقاط : 284
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 18/04/2009
    المزاج : عال

    m1 لا مش ممكن

    مُساهمة  do3do3 cheetos في الإثنين أبريل 20, 2009 1:16 pm

    افردى هو مش بيعبر عنها بتصرفاته بيحبها وكاتم فى نفسه
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 حل اخر للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الإثنين أبريل 20, 2009 1:22 pm

    لا مفرود يكون صريح معاها علشان يعرف بجد ان هى بتحبه ولا لا
    avatar
    احمد هيرماس

    ذكر العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 187
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 216
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009
    الموقع : امبابة
    العمل/الترفيه : طالب/مهندس كمبيوتر
    المزاج : بحب

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  احمد هيرماس في الإثنين أبريل 20, 2009 1:34 pm

    انا بقى خايف تقول اننا اخوات فعلشان كدة خايف اصارحها
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 ودى حل للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الإثنين أبريل 20, 2009 3:54 pm

    لا لا متخفيش انت كون صريح معاها وهى انشاء الله مش هتقولك كدة بس تكون صريح معاها علشان هى كمان تكون صريحه معاك
    avatar
    احمد هيرماس

    ذكر العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 187
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 216
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009
    الموقع : امبابة
    العمل/الترفيه : طالب/مهندس كمبيوتر
    المزاج : بحب

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  احمد هيرماس في الإثنين أبريل 20, 2009 4:00 pm

    -------------------------------------------------------

    ان شاء الله هحاول رغم انى هرتبك ووشى هيحمر والكلام ده برده
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 حل اخر للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الإثنين أبريل 20, 2009 4:04 pm

    لا لا انشاء الله مش هترتبك بس انت كون صريح معاها وهى انشاء الله هتطلع بتحبك
    avatar
    احمد هيرماس

    ذكر العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 187
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 216
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009
    الموقع : امبابة
    العمل/الترفيه : طالب/مهندس كمبيوتر
    المزاج : بحب

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  احمد هيرماس في الإثنين أبريل 20, 2009 4:11 pm

    -------------------------------------------------------

    ان شاء الله
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 حل للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الإثنين أبريل 20, 2009 4:13 pm

    ان شاء الله تكون هى كمان حسه بيك انشاء الله
    avatar
    احمد هيرماس

    ذكر العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 21/01/1995
    عدد المساهمات : 187
    الابراج : الدلو
    الكلب
    نقاط : 216
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009
    الموقع : امبابة
    العمل/الترفيه : طالب/مهندس كمبيوتر
    المزاج : بحب

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  احمد هيرماس في الإثنين أبريل 20, 2009 4:16 pm

    -------------------------------------------------------

    امييييييييييييييييييين
    avatar
    do3do3 cheetos

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 15/06/1995
    عدد المساهمات : 260
    الابراج : الجوزاء
    الخنزير
    نقاط : 284
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 18/04/2009
    المزاج : عال

    m1 انت حاول

    مُساهمة  do3do3 cheetos في الإثنين أبريل 20, 2009 5:40 pm

    انت حاول وسيبها على الله بس اهم حاجه تصرحا بطريقه محترمه




    وصحيح يا ساره والله كبرتى وبقيتى تعرفى تحلى المشاكل العاطفيه
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 حل للمشكله

    مُساهمة  The best sara في الثلاثاء أبريل 21, 2009 1:03 pm

    لا لا انشاء الله مش هترتبك
    avatar
    do3do3 cheetos

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 15/06/1995
    عدد المساهمات : 260
    الابراج : الجوزاء
    الخنزير
    نقاط : 284
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 18/04/2009
    المزاج : عال

    m1 ان شاء الله

    مُساهمة  do3do3 cheetos في الثلاثاء أبريل 21, 2009 1:52 pm

    يارب مشكلنك تتحل و مشكلنا كلها
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 دعوة لحل مشاكلنا

    مُساهمة  The best sara في الثلاثاء أبريل 21, 2009 2:38 pm

    فعلا يارب مشاكلنا كلها تتحل وكل واحد فينا يارب ماتكونش عنده مشكله ولو صغيره
    avatar
    mr: mohamed

    ذكر العمر : 45
    تاريخ الميلاد : 24/04/1973
    عدد المساهمات : 52
    الابراج : الثور
    الثور
    نقاط : 86
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009
    الموقع : cairo

    m1 رد: الى جميع الاعضاء

    مُساهمة  mr: mohamed في الثلاثاء أبريل 21, 2009 3:58 pm

    المثل بيقول وقوع البلاء ولا انتظاره
    اعتمد على الله ولو نيتك خير أكيد ربنا هيوفقك Idea I love you [b]
    avatar
    The best sara

    انثى العمر : 23
    تاريخ الميلاد : 18/05/1995
    عدد المساهمات : 323
    الابراج : الثور
    الخنزير
    نقاط : 349
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    المزاج : nice

    m1 المشاكل اللى بدايقنا

    مُساهمة  The best sara في الثلاثاء أبريل 21, 2009 4:15 pm

    الله يا مستر محمد الله يا سلام على دى امثله

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت أغسطس 18, 2018 4:18 pm